.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري تعدادي از شيطان پرستان در استان هاي مختلف

جانشين پليس آگاهي کشور از دستگيري تعدادي شيطان پرست در استان هاي مختلف کشور خبر داد و گفت؛ اين افراد از قشر مرفه و 18 تا 24 ساله هستند.

سرتيپ احمد محمد ي فر که در نمايشگاه مطبوعات حاضر شده بود با اعلام کاهش آمار قتل هاي امسال تهران نسبت به هفت ماه نخست سال قبل گفت؛ بسياري از قتل ها با ريشه و انگيزه هاي ضداخلاقي و ضدارزشي روي مي دهد.

وي افزود؛ تعداد قتل هاي خانوادگي که به دلايلي از جمله اعتياد و طلاق رخ مي دهد، اندک است، اما با اين حال نسبت به سال گذشته روند رو به رشدي داشته است. ضمن اينکه عمده قتل ها در حالت هيجان، عصبانيت و پرخاشگري رخ مي دهد.

سردار محمدي فر در مورد ممنوعيت حمل سلاح هاي سرد يادآورشد؛ اين مساله به صورت لايحه به مجلس شوراي اسلامي ارائه شده و با توجه به اينکه اين موضوع از نظر امنيت کشور حائز اهميت است، از مجلس تقاضا داريم که در کنار کارهاي مهم ديگر تصويب اين لايحه را در اولويت قرار دهد.

وي درباره گروه هاي شيطان پرستي نيز بيان کرد؛ رشد اين موضوع بيشتر به قشر مرفه جامعه و افرادي که ارزش هاي اخلاقي و ديني ضعيف دارند، مربوط مي شود.

جانشين پليس آگاهي کشور با بيان اينکه هر اتفاق از اين نوع را خطر مي دانيم، تصريح کرد؛ تعدادي از اين افراد که اکثراً بين سنين 18 تا 24 سال هستند، در استان هاي مختلف و به ويژه در تهران دستگير شده اند و پليس با اين گروه برخورد مي کند.

وي در ادامه خاطرنشان کرد؛ از خانواده ها و دستگاه هاي فرهنگي و آموزش و پرورش و رسانه ها به ويژه صدا و سيما خواستاريم که نسبت به اين موضوعات هشدار دهند.

وي درباره آخرين اقدامات پليس آگاهي کشور اظهار کرد؛ بهره گيري بيشتر از فناوري روز و استفاده از روش هاي علمي در کشف جرم و آموزش کارآگاهان را در دستور کار داريم و از اين پس هر فردي که بخواهد در پليس آگاهي فعاليت کند بايد دوره هاي سختي را بگذراند.

وي خاطرنشان کرد؛ امسال 85 درصد از جرائم کشور را کشف کرده که با اين روند نسبت به سال گذشته 15 درصد توفيق بيشتر در کشف جرائم داشته ايم.

امير سرتيپ دوم محمدي فر درباره جعل چک و اسکناس اظهار کرد؛ جعل اسکناس رو به رشد نيست و نسبت به سال هاي پيش کاهش هم داشته است، اما در بحث چک، هنوز برخي از افراد جاعل اقدام به جعل مي کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.